BLOG
Czy Spam Score to mit? Google potwierdza!
W świecie SEO pojawia się wiele koncepcji, które mają pomóc w optymalizacji strony internetowej i poprawieniu jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Jednym z takich wskaźników, który wzbudza spore kontrowersje, jest tzw. Spam Score. Jest to wskaźnik oceniający, na...
Dyrektywy .htaccess, które odpowiadają za bezpieczeństwo strony internetowej
Plik .htaccess jest kluczowym elementem konfiguracji serwera Apache, pozwalającym na dynamiczne zarządzanie ustawieniami witryny internetowej bez konieczności modyfikowania głównych plików konfiguracyjnych serwera. Odpowiednio skonfigurowany, może znacząco zwiększyć...
Dyrektywy .htaccess, które pomogą w poprawie szybkości strony
Poniżej przedstawiam dyrektywy, które mogą znacząco przyspieszyć działanie Twojej strony internetowej, wpływając na kompresję, cache, oraz efektywność przetwarzania zasobów przez serwer. Pamiętaj jednak, że zmiany w pliku .htaccess należy wprowadzać z rozwagą. Nie...
Prestashop 1.7, automatyczne ukrywanie produktów ze stanem 0
Raczej nie chcemy, żeby wyświetlały nam się produkty niedostępne w sklepie, a zmiana tych parametrów ręcznie to dodatkowy obowiązek. Większość sklepów korzysta w tym celu z płatnych modułów, ale po co jeżeli możemy to zrobić za darmo? Jak zatem to zmienić w bezpłatny...
Prestashop 1.7, zmiana widoczności produktów przez SQL
Zdarza się, że produkty na sklep zostały źle dodane na sklep i chcemy za jednym zamachem zmienić widoczność wszystkich produktów w sklepie. Jak to zrobić? Jak zmienić widoczność wszystkich produktów w sklepie Prestashop? Przechodzimy do panelu zarządzania bazą danych...
Prestashop 1.7, automatyczne przekierowania na stronę główną ze stron 404
Ustawienie automatycznych przekierowań na stronę główną zamiast pozostawienia użytkownika na stronie 404 może przynieść szereg korzyści. Po pierwsze, eliminuje to negatywne doświadczenie użytkownika, który trafia na błąd 404 i może poczuć się zagubiony lub zirytowany....
Pozycjonowanie lokalne – jak się reklamować na małą skalę?
Marketing lokalny – co to właściwie jest? Polacy są jednymi z najczęściej korzystających z wyszukiwarki Google z krajów Europy. Szacuje się, że jedna osoba wykonuje 156,8 zapytań w wyszukiwarce Google w ciągu miesiąca. Z wyszukiwarki Google w Polsce korzysta ponad 90%...
Freelancer SEO, Mikołaj Pleszkun
Jeżeli nie jesteś zadowolony z obecnej agencji SEO, która prowadzi Twoją stronę lub dopiero chcesz zacząć przygodę z pozycjonowaniem i chcesz być bardziej widoczny w Google, wypełnij formularz, a skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h.
Zapoznaj się z pełną ofertą na mojej stronie, aby wiedzieć jakie usługi oferuję.